پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۲۰۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۸۷۱۷ مورد

یكشنبه ٨ اسفند ١٤٠٠ ساعت ١١:٤٧ ق.ظ   ( بازدید : 151 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت هفتم اسفند ماه، روز وکیل و بزرگداشت فعالان علم حقوق، با مدیر و کارشناسان حقوقی دانشگاه نشستی صمیمی برگزارکرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی در این نشست گفت: حوزه حقوقی به عنوان یکی از ابزارهای نظارت بر حسن اجرای قوانین ، نه تنها یکی از حوزه های تضمین کننده استقرار عدالت در کلیه جوامع شناخته می شود، بلکه بدون تردید یکی از موثرترین مولفه ها در تامین حقوق شهروندی و تضمین حق دادخواهی و تحقق دادرسی عادلانه است.

 

وی اظهار داشت: روز وکیل مدافع نشان از اهمیت جایگاه فعالان این حوزه از جمله کارشناسان حقوقی در دانشگاه دارد چرا که با توجه به پیچیده شدن روابط فردی و سازمانی در دنیای امروز مسایل و مشکلات متخلف در دانشگاه نیاز به کارشناسان حقوقی در کنار مدیران بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 

دکتر پورنقی تاکید کرد: در این راستا، فعالیت‌های مدافعان حق و فعالان این حوزه، بخصوص در مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی خراسا شمالی نیز که در راستای حفظ و استیفا و جلوگیری از تضییع حقوق و منافع حوزه سلامت در سطوح و ابعاد مختلف تلاش می‌کنند، ستودنی است.

 

وی افزود: روز وکیل مدافع را حضور تمام کارشناسان حقوقی و تمامی تلاشگران این عرصه در تمام واحدهای تابعه دانشگاه، تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون تمام خادمین عرصه سلامت را در مسیر تحقق اهداف عالیه از درگاه ایزدمنان خواستارم.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.